Skip navigation

>Hello my dear followers, readers, old ones, new ones =) Thanks for reading my blog & inspiring me to be creative =) I love you all with my whole heart!
And I realized something. All that “you must be a follower to join the giveaway” doesn’t really suit me. I know there are people who can’t reach friend connect, since many Google applications are censored in my country right now. Plus, there are followers who follow via RSS, Reader, etc.

All I want you to do is:
Comment on this entry with your e-mail address & specify which items you’re interested in. You can apply for multiple prizes. I’m going to draw 5 names from the people who are interested in those specific prizes.

Deadline is May 1st, 2011, 11:59 PM, GMT.

I want to thank you all by giving the following items away:


Either Zoya Sunshine or Zoya Summertime Collection. This prize is for everyone.


Any 6 polish from China Glaze Anchors Away Collection. This prize is sponsored by China Glaze, and US only.


Essie Spring 2011 French Affair Collection Mini Set (Includes Topless & Barefoot, Nice is Nice, French Affair & Coat Azure) + Essie Matte About You. This prize is sponsored by Essie Turkey, and it’s for everyone.


Konad B Set, includes 4 plates of winner’s choice, 3 x 10 ml polishes of winner’s choice, a stamper & a scraper. Great set for beginners or anyone who wants to expand their collection. This prize is sponsored by Ozgurce Pazarlama, and it’s for everyone.

A fifth person will get a surprise pack from me, including candy, some local brand polishes if I can smuggle them out of the country, and finally, a set of hand decorated false nails =)

Good luck, everyone =)

Sevgili takipçilerim, okuyucularım, hepinize merhaba =) Blogumu okuduğunuz ve ilginizle beni mutlu ettiğiniz, yaratıcı olmaya teşvik ettiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Sizleri seviyorum =)
Ve fark ettim ki “katılmak için takipçim olun” demek pek bana göre değil. Eskiden çekilişleri herkes gibi ben de bu şekilde yapıyordum, ama artık bu şekilde yapmayacağım. Herkes Google Friend Connect kullanamıyor, özellikle sansürün saçma bir boyuta ulaştığı bu günlerde. RSS takipçileri, Reader takipçileriö okuyup çıkanlar, kısacası bir sürü takip şekli var. 

Sizden tek istediğim:
Bu yazıya e-mailinizi ve hangi hediyelerle ilgilendiğinizi yorum olarak bırakın. Türkiye’de yaşıyorsanız ve bir şekilde bu sayfayı görebildiyseniz ama yorum bırakamıyorsanız, lütfen https://emeraldsparkled.wordpress.com/ sayfasındaki çekiliş yazısına yorum bırakın. Ve sizden ricam bu yedek blogun linkini Twitter, blog gibi ortamlarda yayın ki, başkalarının da katılım şansı olsun.

Herkes istediğı tüm hediyeler için başvurabilir. Çekilişin sonunda 5 isim çekeceğim ve bu kişiler kendi ilgilendikleri hediyeler arasından birini kazanacak.

Son katılım 1 Mayıs 2011, 23:59’dur..

Sizlere şu hediyelerle teşekkür etmek istiyorum:

Zoya Sunshine ya da Zoya Summertime Koleksiyonu. Bu hediye herkes içindir.

China Glaze Anchors Away Koleksiyonu’ndan seçilen 6 oje. Bu hediyenin sponsoru China Glaze, ve sadece ABD’de yaşayan okuyucularım için.

Essie Spring 2011 French Affair Collection Mini Set (İçinde Topless & Barefoot, Nice is Nice, French Affair ve Coat Azure var) + Essie Matte About You. Bu hediyenin sponsoru Essie Turkey, ve tüm okuyucularım için.

Konad B Seti, içinde kazananın seçeceği 4 disk, 3 tane 10 ml konad özel ojesi, damga ve sıyıraç var. Yeni başlayanlar ya da koleksiyonuna yeni diskler ve ojeler katmak isteyenler için ideal. Bu hediyenin sponsoru Özgurce Pazarlama, ve tüm okuyucularım için.

Beşinci bir kişiye içinde ojeler, şekerleme ve kendi ellerimle boyayacağım bir takma tırnak seti olan sürpriz bir paket yollayacağım =)

Herkese iyi şanslar!

Bu yazıyı görebiliyorsanız lütfen https://emeraldsparkled.wordpress.com/ linkini yayınız! Herkesin bir şansı olsun. Teşekkür ederim =)

 

63 Comments

  1. merhaba süper bir give away olmuş bayıldım:))

    ben essie bahar koleksiyonu veya konad setine talibim gerçekten nefis görünüyor umarım şansım olur:))

  2. hi deniz, since all the comments above are in english, i also prefer to leave a comment in english too 🙂

    first of all, gifts are adorable, thank you so much.

    my first choice is Konad B Kit since i’m new at stamping 🙂 and my second choice is Zoya Sunshine collection.

    good luck to everyone!

    Esra (aslanturk.esra@gmail.com)

  3. What a great giveaway! I do follow but I like that you don’t have to. Seems like some giveaways are just a way to increase your followers rather than thank current followers 😀
    email – stacie.fields@gmail.com and I would LOVE the china glaze
    Thanks xoxox

  4. Muhteşem bir hediye çekilişi! Ağzım açık kaldı!!! 🙂

    Ben Konad setine talibim..:) Herkese bol şans… 😀

  5. Merhaba,

    Hediyeler harika! Şanslı kişilerden olabilirsem, Zoya Summertime ya da Essie French Affair’i çok isterim.

    Teşekkürler!

    kurbagaprensesler@hotmail.com
    kurbagaprensesler.blogspot.com

  6. Harika bir hediye çekilişi. Zoyaları görünce katılamamak ne mümkün. Summer time en çok beni cezbeden oldu. miskinkek@gmail.com

  7. oh süper hediyeler bunlar ya, daha nice 2000 izleyiciler olsun cnm 🙂
    Bütün hediyeler çok güzel ama illa seçmem gerekirse konad setini ya da essie’yi seçerdim 🙂

  8. En beğendiğim nail bloglarının birinin yanıbaşımda olması çok güzel. Zoya Summertime veya Sunshine harika olur.

  9. 2000. izleyicin kutlu olsun!
    uzuuun bir süredir izlediğim bi blogdan böyle güzel bi giveaway gelmesi çok hoş 🙂
    ve abonelik istememen de öyle, çünkü siteler kapanalı ya rss den ya da reader dan takip edebiliyorum ancak seni.
    hediyelerin hepsi birbirinden güzel aslında, ama zoya nın sunshine koleksiyonunda ayrıca bi aklım kaldı 🙂
    hep yazmaya devam et, biz bi şekilde okuyoruz seni.
    teşekkürler!

  10. Ben çok ısrarlıyım Konadlarla ilgili her çekilişe katılmaya karar verdim 😀 Belki bir gün şansım döner.

    Sadece bir paket mi seçebiliyoruz. Yani bir tek çekiliş hakkı mı var? Hem ojeler hem de konad için katılınabilir mi? Katılabiliyorsak ben Zoyasunshine ve Konad seti için şansımı denemek istiyorum.

    (Joey Potter dawsonjoey + gmail.com)

  11. Merhabalar:D Çok güzel bir hediye çekiliş ve ayrıca abonelik istememen çok güzel bir davranış;)
    Sanırım ilk defa bir blog çekilişine katılıyorum, belki şansım yaver gider. Acemi şansı diye bir şey var nede olsa 😀

    Eğer tek bir sete aday olabiliyosak Zoya summertime diyorum, İki sete aday olabiliyorsak ise Essie Spring de aday olabilirim.
    Herkese iyi şanslar diliyorum.
    astreaatlas@hotmail.com

  12. princesskaley13@gmail.com
    I’m interested in all the prizes because like many others here..I’m a polish addict! I’m specfically very interested in the essie set and konading set.

  13. Zoya Sunshine koleksiyonuna talibim =)

  14. Bende ulaşamıyordum senin bloguna ve Esra’da bu adresini görünce çok sevindim 🙂 Bilgisayarımda sorun vardı diye düşünüyordum.
    Hem bloguna,yazılarına ulaşabilmeye hemde bu harika hediyelere çifte sevinç yaşadım 🙂 Öncelikle tebrik edip sonra şansımı deniyorum ve seçimlerim:
    Birincisi Konad B set, İkincisi Zoya Sunshine.
    Teşekkürler 🙂
    Good luck to everyone!

  15. merhaba ne kadar güzel hediyeler bunlarbenim gönlümden KonadB kıt geçti.ilk stamp nail art parçam olmasını ne cok isterdim.
    sevgiler

  16. Merhaba,
    Hediyeler müthiş:)
    Zoya Sunshine ojeler muhteşem. Tercihim onlardan yana.
    Daha nice 2000 okuyucuya…

  17. Hediyere bayıldım. hepsi birbirinden güzel 🙂 essie french affair ve zoya summertime kolaksiyonlarına talibim ben de. böyle güzel bir giveaway düzenlediğin için çok teşekkürler.

  18. Hediyeler i-na-nıl-maaaz! 😀 Çok güzeller. Senin blogunu çok seviyorum 2000 değil 20000 izleyicin olsa hakkındır 🙂 Valla. Mesela tınağıma desen yapak istiyorsam açıyorum blogunu, seçiyorum bir deseni hoop yapıyorum. Seninkiler kadar güzel olmuyor ama olsun 😀 Ben Essie set veya Zoya sunshine istiyorum. İkisi arasında karar veremedim, bana çıkarsa o zaman bakarız 😀
    Yeni adres alman çok iyi olmuş, ben öbürüne ulaşamıyorum. Bloguma da yazdım adresini 🙂

  19. merhabalar. öncelikle belirtmek isterim ki geçen seneye kadar bordo ojeden başka bişeyi tırnaklarıma sürmeyen ben şimdi sayenizde her renk için deliriyorum. özellikle maviler yeşiller morlar 😀 ben de bir polish addict oldum ve beni mutlu etmek için yapabileceğim en etkili yol oje almak 😀 bendeki bu değişime yol açtığınız için teşekkür ederim 🙂

    essie spring 2011 mini set + matte about you ya talibim. mat tırnaklar için deliriyorum resmen ve essie ojeleri de uzun zamandr istiyordum.:) bu fırsat için çok teşekkürler. 🙂

  20. WOW! I am mostly interested in the Zoya Sunshine set, but the Essie pack sounds wonderful too.
    I am in Finland.

    Thanks for your blog!

  21. zoya’lar muhteşeeem :))
    blogta da bahsettim bu çekilişten 🙂

  22. hepsine bayıldımmm..
    bloglar açılmasına rağmen bloguna giremiyorum nedense =( neyseki wordpressten ulaşabiliyorum..
    ayrıca tebrik ederim 2000 izleyici için =)
    zoya essie ya da konad seti benim olsaa.. hepsini istiyorum ki been =)
    missberrycherry@gmail.com

  23. Hediyelerin hepside harika,ama ben konad setine talibim.Umarim konad talihlisi ben olurum

  24. merhaba hediyeli etkinliğiniz için teşekkürler.çok güzel gerçekten.Essie Spring 2011 French Affair Collection Mini Set kazanırsam tercihimdir
    twitter de etkinliğinizi duyurdum.herkese ve bana bol şans..
    ece kalaycıoğlu

  25. http://twitter.com/#!/1904dwt
    twitter linkimi eklemeyi unutmuşum.belki kontrol etmek isterseniz diye:)

  26. hediyeler çok güzel umarım konad benim olur

  27. hep takip ediyorum bloğunu çokta beğeniyorum hediyelerinle aklımı aldın bende şansımı denemek istiyorum konad istiyodum uzun zamandır umarım bana cıkar ama zoya larda şahane 🙂

  28. Ooo süperler! 😀
    Ben Zoya koleksiyonuna talibim. Ancak eğer onu kaçırdıysam, Konad seti de süper görünüyor. 🙂
    Blogumda da çekilişten bahsedeceğim.
    Teşekkürler.

  29. merhaba takipçinde oluyorum hemen ama hediyelerini görünce dayanamadım önce çekilişe katılmak istiyorum 😀 . özellikle konad nezamandır isteyipte alamadığım bir ürün o olursa çook mutlu olucam . . ama herhangi biri bile olsa çok makbule geçer teşekkürlerrr (((:

  30. I love the Essie, China Glaze, and Zoya sets!

  31. merhaba. çok güzel bir çekiliş olmuş gerçekten. ben essie oje seti veya konad setine talibim. umarım kazanabilirim..

  32. I’m interested in the China Glaze set, Zoya Sunshine, or the Essie set. samanthathom@att.net

  33. Konaaaaaaaaad!!! Çok sevindim böyle giveawayler için firmaların bloggerlara sponsor olmasına. Bu arada bir an yazıları kaçırdım sandım wordpress adresini izlemediğim için. Neyse ki blogspotta da devammış 😀

  34. tabiki konadlara talibiim 🙂

  35. İnanılmaz hediyeler yalnız bunlar 🙂 Hepsi aşık olup da bir türlü alamadığım ojeler ama Zoya sunshine’ın yerini hiçbir şey tutmaz bence 🙂

  36. Ben de katılıyorummm Denizcim =)

  37. Hi emerald!
    Im so happy for this giveaway because almost all giveaways, participants need to have facebook, buy stuff.. have a blog.. etc.. and do not use any of those. xD.
    But I do follow you on google reader :).
    And if I’m lucky enough I would love the Konad kit, because in México are… not available neither is Essie and those Essie tones are hard to find 😦

  38. Çook güzel hediyeler ve ben de Konad B Setine ve ya essie setine talibim(: niyetlenip bir türlü alamadğım şeyler bunlar teşekkür ederim

  39. Öncelikle hediye cekilisini bu sekilde yaptiginiz icin cok tesekkür etmek istiyorum.Bir oje tutkulusu olarak yerli yabanci tüm siteleri takip ediyorum ama Google Friend Connect e kayitli olmadigimdan hicbir cekilise cok istememe ragmen katilamiyordum.Sizin cekilisde ki bu kolayliginizi inceliginizi görünce cok sevinerek hemen katildim,umarim kazananlardan biriside ben olurum.Hediyelrinizin hepsi cok kaliteli ve cok güzeller ,inanin hepsi diye secenek olsa ben ilk basta gelenlerden olurdum.Umarim Konad B set talihlisi ben olurum isteyecegim disklerin numarasi bile hazir.Kazansamda kazanmasamda sitenizi her zamanki gibi zevkle takip edecegim.Sevgiler….

  40. hepsi harika secenekler:D

    konad setini yada sunshine koleksiyonunu kazanmak icin dualar edip, totemler falan yapıcam.pek sanslı biri degilim cünkü…

    neden giremiyoruz bloguna acaba yine?yasak kalktı dediler ama sansüre devam:(

  41. Hediyeler inanılmaz!!!! Bu tür konularda çok şanssızımdır ama gene de denemek istedim:) Essie Bahar Koleksiyonu ya da Zoya sunshine koleksiyonuna talibim.. İnşallah bu sefer şans yüzüme güler:)

  42. merhabalar tesekkürler cekilis için 🙂 ben de essie ve konad a talibim 😀 Dr3am.4.Low3@windowslive.com

  43. merhaba,hediyeler çok güzel:)ama zoyalar bir başka güzel:)
    prettyflowery@hotmail.com

  44. ı loved konad b kit..ı’d like to it would be mine pls!!

  45. Merhabalar,oje setleri çok güzel zoya sunshine ya da zoya summertime setleri için şansımı denemek istedim 🙂

  46. hediyeler gerçektem mükemmel!! şanlı kişilerden olabilirsem konad kit e talibim aslında hepsi de bana uyar 😀
    gamzergn@gmail.com

    nice 2000.takipçiye!

  47. Merhaba çok çok güzel bir çekiliş:)
    Bende yeni başladım koleksiyon yapıyorum. ojelerim 80’e yakın oldu
    KONADtan yana gönlüm ama şanş 🙂
    Teşekkürler 🙂

  48. essie’ler öncelikli ve sonrasında da zoya summertime’lara talibim diyeyim (:
    pinaranip[at]gmail.com

  49. öncelikle çok güzel bir çekiliş olduğunu belirtiyim =)

    Konad yada Zoya Sunshine için şansımı denemek istiyorum…

    vampire_bossy-screamo@hotmail.com

  50. merhaba,

    çook güzel hediyeler. Öncelikle Konad B kitine çok fena talibim:) Zoya Summertime Collection’a da hayır demem tabii:) herkese bol şans.

  51. Merhaba

    Hediyeler tam benlik

    Essie Spring 2011 French Affair Collection Mini Set ve Zoya Sunshine ya da Zoya Summertime Koleksiyonu isterim eğer kazanırsam :))

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

  52. Merhaba,
    Harika bir çekiliş olmuş 🙂 öncelikle zoya summertime, sonra da konad setine talibim. umarım benim olur bir tanesi 🙂

  53. çok güzel bir çekiliş bende zoya sunshine yada essie set için şansımı denemek isterim bu ikisi olmazsa zoya summertime sette olabilir tabi hepsi birbirinden güzel zaten:)

  54. çok güzel bir davranış şimdiden teşekkür ederim çıksada çıkmasa da.
    ama tabiki ””konad b kit”” i tercih ederim:) tekrar teşekkrler hrkese bol şans:)
    dmpl-91@hotmail.com

  55. Uww uzun zamandır konad istiyorum ama Ankara’da bulamadigim icin alamiyordum. Kargoyla para transferiyle fln da ugrasmak istemiyordum. Insallah bana cıkar :))

    diegenos@hotmail.com

  56. merhaba
    hediyeler harika… insan hangisini seçeceğini şaşırıyor. Zoya, Essie, Konad hangisi çıksa kabulüm ya da daha ne isterim 😀

  57. Essie Spring 2011 French Affair Collection Mini Set bundaki renklere bayıldım harika hacerelci@mynet.com facemdede duyuruorum cnm herkese bol şans

  58. hediyeler süper..:)
    essie ye talibim
    oske_joel@hotmail.com
    ÖZGE_e

  59. cok begendim hediyelerini… zoya summertime ya da sunshine ikisi de olur:)
    sewil4001@hotmail.com

  60. konad b set benim olsun istiyorum nasipse =)))) hemde çokkkk istiyorummmm adresim c.b.y.r@hotmail.com

  61. email: sultana72595@yahoo.com
    I want to enter the zoya summertime, china glaze anchors away (pick any six), French Affair Essie Spring 2011 Collection Mini Set, and the Konad B Set

  62. Hi there! I’ve been reading your blog for some time now. I don’t know if it’s a worldwide giveaway, but, if so, I really love the ESSIE collection as well as the ZOYA one. I’m from Argentina…. If it’s not a giveaway for everyone, I just want to congratulate you on your creations, lovely!!!

  63. Wow what a generous giveaway! I am interested in all of the prizes; they all look great! I think my first choice is Zoya Summertime. I don’t have any Zoya polishes yet 🙂


Leave a Reply

